- Huvudsida
- Reklamationer
Reklamationer
- FBristfälliga eller felaktiga produkter ska skickas tillbaka tillsammans med en ifylld reklamationsblankett med notering www.bolf.se. Vänligen skicka det till lämpligaste ställe i listan nedan. Mer information och instruktioner kan du hitta här.
- Om du inte har tillgång till en skrivare kan du bifoga en handskriven blankett som ska innehålla:
- - ditt användarnamn och beställningsnummer
- förnamn, efternamn och telefonnummer
- fullständig returadress
- ditt bankkontonummer och banköverföringsuppgifter
- anledningen till reklamationen eller felbeskrivning
- DE RETURNERADE PRODUKTERNA MÅSTE PACKAS NOGGRANT FÖR ATT FÖRHINDRA DEM FRÅN ATT SKADAS UNDER TRANSPORT
- Vi accepterar inga leveranser med postförskott. Vi gör återbetalningen direkt till ditt bankkonto.
- Klagomålet kommer att bedömas inom 14 dagar från dagen för mottagandet och kunden kommer att meddelas om resultatet.
- Skulle några problem uppstå när vi har mottagit paketet kommer vår kundtjänst att kontakta dig via E-post eller telefon.
- Vi skickar paket med DHLs fraktjänst.
- För att få information om din reklamation kontakta gärna vår avdelning för byten, returer och reklamationer.
-
MLT AB - Ezi Returns
Typsnittsgatan 11
75454 Uppsala
Sverige
Att BOLF (beställningsnummer)