Reklamationer


  • FBristfälliga eller felaktiga produkter ska skickas tillbaka tillsammans med en ifylld reklamationsblankett med notering www.bolf.se. Vänligen skicka det till lämpligaste ställe i listan nedan. Mer information och instruktioner kan du hitta här.

  • Om du inte har tillgång till en skrivare kan du bifoga en handskriven blankett som ska innehålla:

  • - ditt användarnamn och beställningsnummer
    - förnamn, efternamn och telefonnummer
    - fullständig returadress
    - ditt bankkontonummer och banköverföringsuppgifter
    - anledningen till reklamationen eller felbeskrivning
  • DE RETURNERADE PRODUKTERNA MÅSTE PACKAS NOGGRANT FÖR ATT FÖRHINDRA DEM FRÅN ATT SKADAS UNDER TRANSPORT

  • Vi accepterar inga leveranser med postförskott. Vi gör återbetalningen direkt till ditt bankkonto.
  • Klagomålet kommer att bedömas inom 14 dagar från dagen för mottagandet och kunden kommer att meddelas om resultatet.
  • Skulle några problem uppstå när vi har mottagit paketet kommer vår kundtjänst att kontakta dig via E-post eller telefon.
  • Vi skickar paket med DHLs fraktjänst.
  • För att få information om din reklamation kontakta gärna vår avdelning för byten, returer och reklamationer.
  • MLT AB - Ezi Returns

    Typsnittsgatan 11
    75454 Uppsala
    Sverige
    Att BOLF (beställningsnummer)

pixel